Modern understanding and approach to severe infections

Vi inviterer alle med interesse til interdisciplinært symposium. Kom og lad 2 eksperter optimere din viden om behandling af svære infektioner.

Onsdag 24. april 2024,  kl. 15:15 - 18:00

Behandling af svære infektioner relateret til implantat kirurgi og/eller hos multisyge svækkede patienter er en udfordrende multidisciplinær opgave.

VI INVITERER ALLE MED INTERESSE TIL INTERDISCIPLINÆRT SYMPOSIUM:

”MODERN UNDERSTANDING AND APPROACH TO SEVERE INFECTIONS”

Onsdag den 24. april kl. 15.15 - 18.00 G-auditoriet på Aarhus Universitetshospital

KOM OG LAD 2 EKSPERTER OPTIMERE DIN VIDEN OM BEHANDLING AF SVÆRE INFEKTIONER:

• Professor Rikke Louise Meyer, iNANO, Aarhus University, Danmark

Ekspert i bakterier der danner biofilm på implantater og hvordan udvikling i nanoteknologi kan bruges til at forebygge og behandle biofilm.

• Professor Jason Roberts, Centre for Clinical Research, University of Queensland, Brisbane, Australia

Klinisk farmaceut som er verdenskendt for sin ekspertise i optimering af antibiotika dosering til kritisk syge patienter (intensiv, dialyse, sepsis ect.)
Han er forfatter til talrige guidelines, har bidraget med >550 videnskabelige publikationer, er en meget erfaren foredragsholder og formand for adskillige internationale arbejdsgrupper på infektionsområdet.

Det er gratis at deltage, men af hensyn til forplejning beder vi om tilmelding til: anjo@clin.au.dk

De bedste hilsener,

Maiken Stilling